personal branding cu Manuela

PERSONAL BRANDING 1:1

Concurența pe piața muncii e în continuă creștere. Cum fac să fiu eu cel angajat sau care primește poziția internă deschisă în companie? Cum fac să fiu eu freelancerul care ia un contract important sau antreprenorul care câștigă clientul?

Brandul personal înseamnă să îți conștientizezi punctele forte și unicitatea, să devii indispensabil pentru ceilalți și să îți controlezi singur destinul – în timp ce faci ceea ce îți place. Sau, cum mi s-a spus recent, înseamnă “să fiu plătit(ă) să fiu eu”!

Fie că ești lider, coach, membru al unei echipe, antreprenor sau părinte, millennial sau reprezentant al generației X, te voi ajuta să îți înfrângi temerile și să te faci cunoscut în mod creativ, în noua economie socială.

Susțin profesioniștii millennials și din generația X să răspundă la întrebările “Cine sunt cu adevărat, Ce mă face unic, Ce pot face pentru ceilalți, cu unicitatea mea și Cum mă fac cunoscut pentru asta?” Misiunea mea este să îi susțin cu pasiune pe tinerii care fac lucruri grozave, precum și pe profesioniștii maturi, să își depășească fricile și limitările. Cu alte cuvinte, ajut profesioniștii millennials și din generația X, să “Stand Up and Shine!”

La ședințele individuale, cel mai probabil se vor întâmpla următoarele:

  • Introspecția sau evaluarea ta “interioară” – valori, interese, expertiză, motivații
  • Continuăm cu evaluarea externă și per-total, a tuturor “asset”-urilor tale: statură, voce, prestanță, păr, chip, mimică, gesturi, parfum, modul în care te prezinți, cum vorbești, pe ce tonalitate etc. Ce știi să faci, la ce ești cel mai bun?
  • După ce avem răspunsurile, te asist în redactarea Mission Statement-ului personal, o declarație foarte importantă pentru orice business, pentru că îți va menține focusul exact pe ceea ce e important pentru tine
  • Ce trebuie să îmbunătățești la tine?
  • Listăm pe cine cunoști și cine te cunoaște
  • Cine îți este mentor și pentru cine poți fi tu mentor
  • Îți verificăm utilitatea socială. Dacă nu există, începem să o construim
  • Verificăm “foot print-ul” tău social: ce, unde, cum scrie despre tine?
  • Analizăm canalele de comunicare pe care le ai, ce postezi pe fiecare, în ce limbă, cu ce frecvență etc.
  • Aflăm care sunt organizațiile profesionale și nu numaiîn care ești membru sau te poți înscrie pentru a-ți atinge scopul cu brandul personal
  • Schițăm agenda ta socială pe termen scurt și mediu, adică a locurilor unde vei face networking
  • Construim tribul – grupul tău de referință unde vor adera oameni cu valori comune. Odată ce aderă, stabilim ce vei face cu tribul, cum îl crești.
  • Îți definești publicul-țintă, mesajele-cheie și produsele/serviciile oferite
  • Redactăm un calendar editorial pentru canalele pe care îți comunici brandul personal
  • Schițăm strategia de PR – cu ce mesaje și în care publicații vei apărea gratis?
  • Dacă este cazul, alcătuim și strategia de publicitate plătită

În procesul definirii brandului personal e posibil să fie nevoie să schimbi anumite comportamente. Așadar beneficiile sunt multiple.

Lucrăm în ședințe săptămânale de o oră atunci când vrei să realizezi un obiectiv imediat. Dacă obiectivele sunt pe termen mediu sau lung, ședințele noastre vor fi la fiecare două săptămâni, timp de două ore. Putem colabora face-to-face, în București, prin video call sau telefonic. Fără să fie o condiție generală sau o soluție “one fits all”, probabil vei avea nevoie de cel puțin 6 ședințe de consultanță.