Ai impresia că activitatea ta pe Instagram e în cădere liberă în ultimele luni?

Nu e doar o impresie, e realitatea. Instagram a schimbat atât de mult regulile jocului în ultima perioadă încât a reușit să bulverseze o mare masă de branduri, inclusiv branduri personale.

Ți-ai creat în timp o „audiență” pe Instagram, care acum pare că tace, e adormită și inertă? Te gândești ce faci greșit, de ce nu mai e cum era cândva?

Înainte de Martie 2020 prea puțini profesioniști foloseau Instagram ca platformă de branding personal. În pandemie mulți s-au îndreptat către această platformă, care a cunoscut în ultimii doi ani o perioadă înfloritoare.

Cel puțin anul trecut, în 2021, lucrurile păreau că merg bine, nu-i așa?

Când credeai că gata, ai înțeles mersul lucrurilor pe Insta, noi și noi schimbări se întâmplă des. Nu mai e despre fotografii, e despre video. Și nu orice fel de video, ci de tipul TikTok, în care oamenii dansează și fac lip-syncing…

Dar ție nu ți se potrivește, tu vrei doar să faci business!

Atunci fă business. Ce ai de făcut e să îți îndrepți atenția spre a-ți construi propria audiență. La tine acasă. În condițiile tale.

Cum, unde și când îți spun în acest episod The Personal Brand Podcast.

Îți ofer chiar și o rețetă secretă care îmi aduce aminte de muzica din adolescență – TLC:

T – Trafic
L – Leaduri
C – Conversii

E aspectul cel mai important al oricărui business online. Și cel care te face profitabil indiferent ce se întâmplă cu social media.