EPISODUL 61 – De ce este important să îți prezinți hobby-urile ca brand personal

Ești de acord că oamenii fac afaceri cu oamenii? Anii de pandemie au confirmat cel mai bine acest lucru. În noua economie socială este foarte important să fii un om printre oameni. Marketingul învechit nu mai funcționează: nu mai este de ajuns să ai reclame bune și un produs bun, ai nevoie și de conexiune umană cu potențialii tăi clienți. Aici intră în scenă hobby-urile tale.

Care este legătura dintre hobby, brand personal și profit? Află din acest episod.

Legătura dintre brand personal și hobby-uri.

De ce e important să iți prezinți hobby-urile dacă faci branding personal? Că doar a face brand personal înseamnă să fii bun marketing și vânzări, nu?

Nu chiar. A face brand personal presupune și a stabili o (importantă) conexiune umană cu potențialii clienți. Această conexiune de tip om-cu-om dă naștere încrederii. Încrederea este totul în branding personal! Când potențialii clienți au încredere în tine, sunt gata să lucreze cu tine.

Așadar este nevoie să lași oamenii să îți cunoască hobby-urile proactiv. Adică să vorbești tu despre ele.

Hobby-urile sunt munca pe care o faci cu plăcere în afara muncii tale. Sunt același lucru cu pasiunile personale și reprezintă activitățile pe care fiecare le facem odată ce munca de la birou/studio/salon/cabinet s-a terminat.

Diferiți oameni practică hobby-uri diferite. Nu este nevoie să ai aceleași hobby-uri ca toată lumea, ci doar să le practici cu adevărat.

Pe lângă faptul că dau oamenilor încredere în tine, hobby-urile te fac interesant în ochii clienților ideali, atrăgând și mai mult atenția asupra ta. Când vorbești despre ceea ce faci cu plăcere în afara orelor de lucru, practic transmiți comunității tale că ai o viață interesantă, demnă de urmărit.