În colaborarea mea cu profesioniștii care doresc să își construiască brandul personal, ajungem automat și fără echivoc să vorbim la un moment dat de nevoia existenței unui portofoliu bun de fotografii.

O fotografie face cât o mie de cuvinte și transmite imediat celui care ne vede ceva despre personalitatea noastră. În brand personal, e nevoie ca fotografiie tale să comunice nu doar personalitatea, ci și ce știi să faci profesional.

Clienții mei sunt încântați în mod deosebit de ideea unei ședințe foto și în general de dezvoltarea identității vizuale…dar cum anume să fie fotografiile lor, ce să surprindă, ce culori de brand să aleagă, ce fonturi, ce texturi, ce ton al vocii să abordeze…toate acestea îi încântă și îi sperie deopotrivă.

În cel de-al șaselea episod din The Personal Brand Podcast am invitat-o pe Ioana Dodan de la The Fab Squad Studio, să vorbim exact despre ce să facem

  • Înainte
  • În timpul
  • După

O ședință foto de brand personal, ca să nu ne speriem și să ne bucurăm de întreg procesul.

Plus cum utilizăm ulterior fotografiile odată obținute în comunicarea vizuală a brandului nostru.

Mi-am amintit cu Ioana  – care este fotograful la care și eu apelez în brand personal – despre ultima noastră ședință foto înainte de pandemie. Am stat împreună cu ea și echipa timp de 4 ore și a realizat atâtea fotografii, încât le-am utilizat nici mai mult, nici mai puțin de jumătate de an!

În acest episod Ioana ne-a spus și ce să nu facem, ce anume să evităm în strategia vizuală de brand personal și multe altele.

Ascultă aici tips & tricks de la Ioana.

Abia aștept să îți văd brandul personal exprimat în cele mai bune fotografii!

Shine On,
Manu