Nișa de brand personal nu e obligatorie, dar e extrem de eficientă.

Întreabă orice antreprenor de succes și îți va spune că este bine să începi cu o nișă mai mică, pentru ca apoi să poți aborda una mai mare. Când te concentrezi pe o nișă specifică, devii expert. Odată ce ai expertiză pe o nișă mai mică, îți poți extinde brandul către una mai mare.

„Start small to get big”…îți sună cunoscut?

Nu este greșit să „get big” din prima încercare, dar va fi nevoie să plusezi: mulți bani, echipă, resurse, timp etc.

Când te concentrezi pe o nișă mai mică, te împuternicește să poți lucra cu o nișă mai mare ulterior și să îți extinzi ulterior brandul spre alte nișe.

Stabilirea nișei de piață pentru crearea unui brand personal puternic este unul dintre cele mai căutate subiecte online, dar și cel mai dificil de implementat. Există numeroase articole și tutoriale despre asta. Totuși…de ce nu merge?

În Episodul 53 din The Personal Brand Podcast îți spun la ce să fii atent să nu greșești în stabilirea nișei, dacă ai mai multe pasiuni sau interese.

Acest episod este pentru tine dacă:

–           Ai mai multe interese și pasiuni și vrei să-ți stabilești nișa de piață.

–           E pentru tine și dacă îți este teamă să-ți stabilești o singură nișă de piață pentru că, ai multe idei, ai impresia că pierzi ceva odată ce te nisezi. Tu realmente vrei să te nișezi, dar nu știi tehnic și practic ce e nevoie să faci.