Să dezvolți ani de zile un brand de produs și apoi să schimbi direcția către brand personal poate să fie o decizie grea, dar benefică.

Invitatele mele din episodul 34 sunt Geanina Studencu – MC, Solistă și Educator Muzical și Mădălina Duport – Beauty Coach, iar discuția noastră este chiar despre trecerea de la brand de produs clasic la brand personal.

Ambele mele invitate au dezvoltat un brand de produs până să înceapă construcția conștientă a brandului personal. Cum a fost, ce anume au făcut, ce beneficii au primit și ce este posibil odată ce și-au dezvoltat brandul de profesionist aflați din discuția noastră foarte plăcută și motivațională.

Geanina și Mădălina sunt exemple de cum putem trece peste obstacole în momentul în care nu ne mai raportăm la lumea exterioară, ci ne uităm în interiorul nostru.

Atunci când dezvolți un brand de produs sunt șanse mari să te pierzi în concentrarea pe exterior, pe ceilalți, ce anume vrea piața, cum să ambalezi produsul, cum să îl faci să iasă în evidență. Vânzarea unui produs depinde mult de marketing. Nu tuturor ne place sau ni se potrivește marketingul.

Când începi însă să te vezi pe tine ca produs principal în businessul tău, schimbarea este majoră. Tot ce ai de făcut este să te conectezi cu propria persoană. Vânzarea unui brand personal constă în autocunoaștere. Cu toții ne putem autocunoaște și din nucleul nostru de autenticitate, să începem să comunicăm despre noi. Nu tuturor ni se potrivește marketingul, dar cu toții știm să comunicăm încă din copilărie.

În curând voi deschide înscrierile la Cursul meu Intensiv de Brand Personal, ediția toamnă-iarnă 2021. Dacă ai un brand de produs acum și vrei să faci schimbarea către brand personal SAU vrei să începi direct cu brandul propriu, cursul meu este locul potrivit la timpul potrivit pentru tine. Ești profesionistul potrivit să înceapă să își spună povestea unică lumii, așa cum o fac cu succes Geanina și Mădălina.