curs branding personal anagajati

Workshop personalizat de personal branding pentru companii care vor șă își sprijine profesioniștii să devină ambasadori de brand rapid și eficient.

The Personal Brand Skills Workshop  = Manual de instrucțiuni + Ghid de referință pentru construcția unei cariere solide + Exemple elocvente + Exerciții utile

Cui se adresează workshopul

  • Check Box With Check on JoyPixels Organizațiilor care vor să avanseze cu ajutorul coachingului.
  • Check Box With Check on JoyPixels Companiilor de orice dimensiune, care doresc să își ajute angajații să devină ambasadori ai brandului rapid, simplu și eficient.
  • Check Box With Check on JoyPixels Echipelor interesate să crească nivelul de soft skills și online skills al angajaților (pe lângă hard skills specifice industriei, dezvoltate prin studii și programe de formare).
  • Check Box With Check on JoyPixels Departamentelor care înțeleg că a avea experți în noua economie digitală este obligatoriu, însă insuficient. În secolul actual, abilitățile interpersonale și cele de promovare online devin tot mai importante pe piața muncii.
  • Check Box With Check on JoyPixels Companiilor care doresc să sprijine angajații să își afle punctele forte și cum le pot transforma în diferențiatori majori pentru ei și pentru companie.
  • Check Box With Check on JoyPixels Organizațiilor interesate să își ajute angajații să își aducă pasiunile la muncă și să devină astfel mai eficienți și împliniți.
  • Check Box With Check on JoyPixels Brandurilor de companie care înțeleg că oamenii fac afaceri cu oameni și au nevoie să comunice prin oameni, cu mesaje umane, să creeze emoție și conexiune inimă-la-inimă.
  • Check Box With Check on JoyPixels Echipelor care își doresc angajați relaxați, comunicativi, conștienți de valoarea lor și înzestrați cu tot ceea ce au nevoie pentru a-și construi cariera visată în interiorul organizației.
  • Check Box With Check on JoyPixels Companiilor în care concomitent lucrează și învață 4 generații de profesioniști: Y (millennials), X, Baby Boom și Z.
curs branding personal anagajati

Cum se desfășoară workshopul

Atelierul va fi personalizat în funcție de industrie, companie, organizație etc. Ca punct de reper, durează în medie 3h, poate fi organizat la sediul companiei sau extern.

Pe durata workshopului, profesioniștii își descoperă unicitatea și punctele forte, care vor acționa ca niște amplificatori ai carierei lor, adăugând valoare la ceea ce fac în orice situație în companie. Aptitudinile specifice pot deveni nerelevante în contextul schimbării, dar punctele forte sunt transferabile la nesfârșit.

Structura workshopului
  • parte teoretică
  • exemple elocvente din diverse industrii
  • multe exerciții practice.

 

CEI 3S AI CARIEREI

În prima parte vom vorbi despre aptitudini practice (hard skills), interpersonale sau emoționale (soft skills) și aptitudini eficiente pe rețelele de socializare (online skills). Cursanții învăța ce abilități le sunt necesare, cum le pot obține și cum să le folosească pentu a se dezvolta.

MOTOR, ACȚIUNE

În cea de-a doua parte revizuim ceea ce profesioniștii trebuie să facă pentru ca lumea să îi cunoască prin prisma celor 3S, cum să își construiască ascensiunea, cum să devină mai vizibili și cum să își lărgească sfera de influență la nivelul organizației – toate acestea fără să facă reclamă insistentă.

CE VOR MANAGERII ȘI CE VOR ANGAJAȚII?

În cea de-a treia parte, ne vom concentra pe rezultate de studii, care vor dezvălui ce anume caută managerii atunci când păstrează și promovează talentele + ceea ce cred tinerii angajați că ar căuta managerii. Atunci când sunt înțelese nevoile la nivel de companie, angajații fac mai puține greșeli, avansează mult mai repede și au mai multă încredere la locul de muncă. De asemenea, prezentăm cele patru tipuri de generații aflate concomitent în câmpul muncii la ora actuală, ce este caracteristic fiecăreia și cum e cel maib bine să dezvolți relații cu fiecare.

VIAȚA PERSONALĂ ȘI VIAȚA PROFESIONALĂ

În cea de-a patra parte vom discuta despre ce activități ar trebui să aibă angajații în afara locului de muncă, pentru a evolua profesional. Insităm pe prezența lor în mediul online – ce e indicat să facă și ce nu pe social media.

SCHIMBAREA E SINGURA CONSTANTĂ

În cea de-a cincea parte, discutăm despre punerea în aplicare a unor schimbări: cum se cere o mărire de salariu, ce atitudine e bine de adoptat când se deschide un nou post, cum se abordează o discuție despre nevoia de schimbare la locul de muncă etc.

Beneficiarii direcți

Atelierul este potrivit atât pentru veteranii în meserie, care vor să își păstreze relevanța profesională, cât și pentru angajații cu vechime medie care vor să crească sau tinerii absolvenți de facultate care abia acum încep să își schițeze harta profesională.

La finalul acestui workshop participanții se vor simți…

·      Siguri pe sine, fiindcă vor ști cine sunt, care le este unicitatea și ce îi diferențiază de competiție în organizație, în companie și în industrie.

·      Câștigători/câștigătoare fiindcă vor începe să își joace cărțile strategic la birou.

·      Încrezători/încrezătoare în aptitudinile tehnice, emoționale și de promovare online. Vor începe să gândească precum un ambasador puternic al companiei, în timp ce se vor profila ca experți pe piață.

·      Entuziasmați/entuziasmate să joace într-o ligă superioară în organizație, să își spui povestea personală, să fie mai vizibili/e fără să pui presiune pe sine. Auto-promovarea le va aduce beneficii directe lor, colegilor pe care îi vor pune într-o lumină bună și implicit, organizației și companiei.

·      Hotărâți/hotărâte să facă mai puțin din ceea ce nu vor să facă și mai mult din ceea ce le face plăcere fiindcă vor ști cum să își aducă pasiunile la muncă.

CE SPUN BENEFICIARII DESPRE ACEST CURS

Cursul mi-a adus claritate cu privire la felul în care comunic pe paginile de business în mediul online și mi-a oferit instrumente pentru definirea brandului personal.

Datorită Manuelei și acestui curs am conștientizat importanța prezenței ca profesionist atât în mediul online, cât și offline.

Ca profesionist, cursul Manuelei mi-a adus înțelegere și claritate asupra conceptului „personal brand”, mi-a oferit o structură să pot face primii pași în domeniu și mi-a oferit instrumente necesare pentru o mai bună cunoaștere de sine.

Cursul este structurat, informativ și distractiv, iar Manuela este un trainer deschis, care cunoaște domeniul și interacționează bine cu studenții.

Am trăit o experiență utilă, care mi-a adus claritate și motivație ca profesionist.